miercuri, 10 februarie 2010

Fly fly butterfly



7:00 :Suna o alarma draguta "You would not believe your eyes....if ten million fireflies...".Ma trezesc si o aman pana la ora 8.
8:00 :Ma ridic din pat,si incepe rutina de dimineata.Inca ma mai spal pe ochi cu 2 degete umede ,ca pisicii:P.Iau in fuga un mic dejun ce consta intr`un mar,deoarece mancarea nu`mi e prietena dimineata.Deschid calculatorul,hotarata sa vad ce film a mai aparut si sa lenevesc in pat.Cu toate astea,"netul" ma poarta spre alte meleaguri.De poezie de vis de cânt de iubire...Si mi se pare ciudat ca ma lovesc de un cuvant ,obsesiv:Butterfly!Mi se pare o coincidenta totusi,si merg mai departe.Mi`am adus aminte sa deschid messengerul sa vad daca mai e vreo veste noua pentru maine la scoala...sign in ..si? Insiderul de la yahoo,pe care de altfel il urasc, imi arata :"Butterflies taste with their feet.".Voi cu ce asociati fluturii?
-Vise
-Senzatia de fericire cand te indragostesti?
-Fericirea?
-Bucuria fiecarui moment?
-Sau ceva trist?

Cat de intens se bucura un fluture de fiecare moment din scurta lui viata de o zi?
Pentru ca,spre deosebire de noi, ei pun pasiune in fiecare picatura de roua pe care o sorb,in fiecare petala de floare pe care o saruta,in fiecare adiere de vant pe care aluneca…ei n-au uitat sa iubeasca.ei simt.

Noi?Nu.

Ce mai urmeaza pe ziua de azi,nu stiu.e abia 11:02,dar ciudata zi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu